Wednesday, May 19, 2010

Kampung Piala Dunia


anda peminat bola sepak? jika ya, anda pasti tak mahu melepaskan peluang utk menyaksikan Piala Dunia 2010 di Afrika Selatan, kan? mcm iklan plak. hahahha. 

actually aku nk promote satu blog pasal piala dunia nih. blog ini dimulakan oleh KampungChelsea dengan matlamat utk memberikan laporan mengenai Piala Dunia dari kaca mata sendiri. tapi of coz la dia tak mampu nak cover the whole world cup. so dia pun perkenalkan lah konsep 1Wartawan 1Negara. dengan itu KampungChelsea telah melantik dirinya sendiri menjadi wartawan/blogger England. setakat ini baru ada 4 wartawan mewakili 4 negara berbeza iaitu:
so, ada lagi lebih kurang 28 negara masih belum mempunyai wartawan. oleh itu, aku dgn rasminya ingin mempelawa blogger2 yang berminat utk sama2 menyumbangkan idea di blog KampungPialaDunia Edisi Zoo Afrika. 

mesej dari Kampung Piala Dunia:
kepada sesiapa yang berminat ingin menjadi blogger2 negara kesukaan anda dengan mengpostkan entri berkenaan dengan world cup tahun ini di blog Kampung Piala Dunia, informkan sahaja kepada admin terlebih dahulu atau jika yang sudah professional mengenai perkara ini, sila hantarkan sahaja email akaun blog anda kepada admin. Sebarang pertanyaan sila rujuk kaunter pertanyaan di ruangan shoutbox atau emailkan sahaja kepada kampungpialadunia@yahoo.com.

Note: logo yang comel ini direka oleh R.K.
(sila right click-> Copy Image Location utk dptkan code dan letakkan di blog anda jika anda peminat kipas susah-mati piala dunia)

p/s: bila la agaknya malaysia nk smpi piala dunia. hmmm.

1 comment:

KampungChelsea said...

hahaha cayalah nirelwoff,.! sampai buat promote lagi tu...