Monday, May 17, 2010

aku beralih angin

assalamualaikum

selalunya klu aku drive gi keje, aku akan dgr HotFM. AM Krew mmg best. Faizal Ismail ngan Fara Fauzana mmg terbaik. sbb tu diorang paling popular. tapi last friday dpt tahu bahawa HotFM nak tukarkan shift deejay2 diorang. so tunggu je la.

pagi ni bila tuned in to HotFM, dgr suara Fafau. ok lagi. tertunggu2 gak sape partner dia. sekali dgr suara Tini, terus aku tukar ke SuriaFM. dgr suara Halim Othman. baru best. hehehe.

aku dgr radio bukan nak dgr lagu sgt. klu nak dgr lagu, aku guna USB jer. aku dgr radio sbb nak dgr celoteh deejay2 dia. kadang2 diorang buat lawak tu buat aku ketawa and hilangkan tension. so, sori la AM Krew. korang akan hilang sorang pendengar setia. hehehe.

lagi satu pasangan deejay yg aku suka ialah Jawa Rangers. diorang nih mmg ade chemistry. lawak AG ngan Kieran ni mmg terbaik gak la. hilang la tension terperangkap dlm jem nak balik keje tu. hehehe.

p/s: teringat dgr Halim ngan Linda kat Era dulu2. zaman student dulu. heheh

5 comments:

ceksumolek's said...

sejak last week memang dah jarang dgr era, sinar, hot, xfresh sume.. sbb bila time dgr jer dorg asek ckp pasal topik kawin.. huuhu bosan.. skrg dgr mix fm or 104.9 jer.. hehee,..

Saiyed said...

huhuhu...nape ngan topik kawin?
fobia ke??
heheh

Unknown said...

Hari2 suka senyum nak2 dgr ERA dulu sbb ada arwah DIN BERAMBOI...la ni dgr ERA pun tak bess huhuhu

Saiyed said...

yup...we all miss him...

Al-Fatihah....

linie said...

dulu zaman kt U, layan era jekk..pastu lame2 sume yg aku minat dah kene 'buang', aku layan hotfm lak..aku pon cm ko, dgr jek sesape ntah mbebel selain farah+fbi and jawa rangers, tros aku tuka lain..either suria or sinar,,klu lgu oldies dgt lam sinar,aku dgr suria..haihh..sume radio skg psg lagu lame2...smpai kan hotfm pon da terikut2..hishh..sy mude lg tauu..jiwa pon muda tau..rino, nnt btau hotfm yekk pe yg aku bebel kt blog ko ni yekk..mekacihh..