Friday, May 7, 2010

bila kereta ingin dimanja

assalamualaikum.

bukan manusia jer nak dimanjakan. kereta pun nak bermanja ngan tuan dia jugak. tapi manja kete nih lain sket. bila dia rasa nk manja tu, poket tebal pun boleh jadi nipis. huhuhu. kalau bende yg kecik2 tu takpe lagi, tp kalau perkara2 yg besar dan penting spt enjin dan tayar, mmg parah jugak la.

buat masa nih enjin kete aku ok lagi. walaupun kadang2 servis ade sikit lari, alhamdulillah takde kerosakan yg besar penah dialaminya. maksudnya, dia tak majuk lagi la. aku pun syg dia lagi. hehehe. tp skrg nih, tayar plak dah nak smpi masa kene tukar. dah botak dah. klu aku nk tukar and beli tayar yg sama yg aku pakai skrg, dekat RM 1200 lebih gak la. so skrg nih sedang mencari alternatif2 lain yg boleh digunakan. tambahan plak skrg nih kene berusaha untuk mengumpul duit demi masa depan. fikir masa depan je skrg nih. huhuhu.

my beloved ride. now with different windscreen. plate number was just a dream one. hehehe.

p/s: bajet tayar lari sbb 'ter'buat spek baru. bukan saja2 tp sbb power dah naik. aduiyai.
Post a Comment