Wednesday, May 26, 2010

doktor rumah

assalamualaikum

aku suka tgk tv. especially TV series yang aku rasa menarik dan best utk ditonton. most of them are of course English TV series. american or british. bukan aku tak nak tgk citer bersiri melayu tapi most of them have cliche story line. boleh agak2 ape nak jadi pastu and ending dia mcm mana. pelakon pun kebanyakannya muka sama jer. takde freshness. hehehe. jgn marah ye org industri filem or drama malaysia. that is how i see from my point of view.
imej dari pak google

salah satu siri yg aku minat ialah House. kisah sorang doktor pakar diagnosis. bukan mcm ordinary doktor. dia nih kadang2 gila2 tapi mmg super genius. suka kat pengarah hospital (Cuddy) tapi tak nak mengaku. ade best fren (Wilson) tp House selalu amik kesempatan atas kebaikan Wilson. sekrang dah season 6. tgh tayang kat AXN setiap khamis jam 10 malam. tp aku bukan selalu dapat tgk tv skrg. so aku mintak member aku tolong donload the whole season 6. maybe aku akan abiskan the whole season dalam masa 2 hari nih. ada la dalam 23 episod kot. hehehe.

p/s: ade ke doktor mcm House nih di alam realiti nih?? hmmmm.

No comments: