Monday, May 17, 2010

Orang Hebat Sentiasa Senyum

assalamualaikum.

hari nih dapat peluang lunch kat Pullman Putrajaya. ada orang belanja. kalau harap nak pegi sendiri mmg takde laa. RM 59 sorang. boleh buat makan seminggu tu. huhuhu. bukan nya kedekut, tapi berjimat cermat. kalau sekali sekala org belanja takpe. hehehe.

tgh duduk2 tunggu cukup korum tu aku ternampak kelibat yg macam dikenali. sekali tgk mcm yer. dua kali tgk mcm bukan. 3 kali tgk, confirm dia. Dato Dr Fadzillah Kamsah. kagum sbb dia sentiasa tersenyum jer. dia tegur je org2 yg ade kat situ. ada sekali dia lalu kat meja aku, aku tegur gak la. borak2 kejap pastu dia gi sambung mkn. hehehe. sentiasa tersenyum. kalau ade org pandang dia pun dia akan senyum dan tundukkan kepala. takde org pandang dia pun dia senyum je. bagus betul dia nih. hebat. sbb aku rasa bukan senang nak senyum sepanjang masa. sbb tu aku rasa dia hebat.

aku ade nampak Dato Shabery Chik gak. dia pun senyum gak tapi tu pun tak sengaja sbb dia igt aku angkat tgn kat dia kot. padahal aku nak sisir rambut aku. (sisir?? huhuhu). jgn marah Dato. bagus senyum tu. tanda mesra alam. hehehe.

p/s: kenyang gile mkn di hotel. kene puasa seminggu la lps nih. huhuhu.
Post a Comment