Monday, May 10, 2010

Sunshine Award

assalamualaikum.

ada bbrp perkara dalam dunia blogging yg aku kurang layan. antaranya ialah tagging dan award. hehehe. sblm2 nih ade je yg tag dan bagi award kat aku tp aku takde masa nk layan. tapi ntah kenape kali ini aku berbesar hati nak menerima award yg diberikan oleh encik Sky0ne. Anugerah CahayaMatahari atau Sunshine Award. kenape sunshine? adekah blog ini memberikan cahaya kepada blog beliau?? wallahu'alam. terima kasih encik Sky0ne di atas penganugerahan ini.


jadi, bagi meneruskan legasi Sunshine Award ini, maka saya dengan penuh rasa bangga ingin memberikan award ini kepada penama2 berikut:

  1. Kampung Chelsea
  2. AnnFrendly
  3. Posh76
  4. Salju
  5. Ain Fatihah
  6. Amirah
  7. Hans
  8. Natasha E-1
  9. Puan Linie
  10. Cik N
  11. Cik Nurul Pinky
  12. Sop
sesungguhnya nama2 di atas adalah 12 org yg bertuah kerana terpilih secara random. kepada yg tak dpt, jgn lah berkecil hati. mungkin ada lagi award di masa akan datang. insya Allah.

hehehehe.

kepada penerima award, sila jalankan denda anda sebagaimana yg telah aku buat ini. dendanya ialah:
  1. Calonkan 12 bloggers lagi untuk terima award ini.
  2. letak logo sunshine award di sidebar atau dalam post korang.
  3. letak link penerima2 dalam post korang
  4. bgtau penerima2 yg diorang dapat award melalui komen dalam blog diorang (komen ye, bukan tinggal pesan dlm shoutbox)
  5. Spread the love dan link kan org yg bagi award ni kat korang (aku la tu. hehehe)

sekian, terima kasih.

p/s: klu korang malas, bolayan jer. huhuhuhu.

7 comments:

gnesop said...

Award yang menarik..
tahniah..
terima kasih kerana anugerahkan juga kepada aku..:d

Cik Nurul Pinky said...

thanks kerana sudi bagi award..nanti saya wat entry pasal benda ni yer..hehehe

amirah said...

whoaa..award..tengs2..aku amik dengan riang ria :)

KampungChelsea said...

ceh,ko pilih secara random je,adoi...

ain fathihah fhm said...

la la la..

Saiyed said...

terimA kasih pada yg semua yg sudi terima award nih...heheheh

Kampung Chelsea: random2 pun ko no 1...heheheh

annfrendly said...

Terima kasih.. tapi award tu dah dapat dulu.. apa pun tetap dihargai sangat2..