Monday, May 17, 2010

Donut for dinner

assalamualaikum.

disebabkan tghari tadi terlebih makan kat Pullman Putrajaya, malam ini decide utk hanya makan donut utk dinner. mmg betul org ckp makanan yg paling sedap ialah makanan percuma. sbb tu bleh mkn byk2. huhuhuhu. donut favourite ini bukan dibeli di Dunkin Donut (yg aku tak penah rasa lg) atau pun Big Apple (yg aku dah tak  makan sejak setahun lalu). tetapi donut ini hanya dibeli di Pasat Malam Seri Serdang. teksturnye sgt lembut. sbb tu aku suka. heheheh.

nyum nyum...

p/s: kalau esok makan free lagi tak tau la ape aku nk mkn for dinner. hmmm.

3 comments:

amar haziq said...

donut pasar malam pun sedap pe;)

jenguk2 lah blog saya k ;)
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com

tna said...

sedapnyer donut tuh...:P

Saiyed said...

amar: betul2...

tna: sgt sedap..=)