Tuesday, May 18, 2010

The best thing about training

assalamualaikum.

mungkin ada org yg tak suka pergi kursus atau training. kenape diorang tak suka? maybe sbb jauh dari rumah. mungkin jugak dia tak minat dgn kursus tu tapi terpaksa gak pegi sbb diarahkan oleh boss dia. mungkin jugak sbb kene tanggung dulu semua perbelanjaan dan claim kemudian. mungkin jugak sbb takde geng yg berkursus bersama. mungkin gak tmpt kursus tu tak best, di tgh hutan misalnye. 

kalau yg suka tu mesti la atas sbb yg berlawanan dgn sbb yg aku bagi kat atas tu. tapi aku rasa ade satu sbb lagi yg org nk pegi dan enjoy training. aku rasa mungkin ramai yg setuju ngan aku dlm bab nih. hehehe. sbb ada makan free dan makan sedap2. setuju tak? klu tak setuju takpe. aku tak kisah pun.

makan free bukan sahaja sedap tp mampu menjimatkan poket sendiri. klu ada makan free, hari2 training pun takpe. hahahah.

p/s: menjimatkan poket tapi mengembangkan perut. =)

No comments: