Sunday, January 4, 2009

New Year 2009

assalamualaikum...

tahun baru 2009 pastinya membawa satu perbezaan dalam hidup aku. jika sblm nih tahun baru masihi hanya disambut di depan tv atau menyaksikan pertunjukan bunga api, kali ini, tahun ini, tidak lagi. aku dan bbrp orang rakan2 bertekad mengadakan camping dan BBQ kat PD. makan berBBQ dan berkhemah lah kami di tepian pantai Selat Melaka dari terbenam mega di ufuk barat sehingga terbitnya fajar di ufuk timur.

malam itu aku tidur berlantaikan tanah berbumbungkan langit. menyaksikan ribuan bintang bertaburan di langit biru begitu menenangkan. sudah sekian lama aku tidak menyaksikan permandangan begitu. walaupun malam kami diganggu dgn bunyi bunyian dan perlakuan manusia yang tidak tahu menghormati sesama insan, aktiviti kali ini tetap meninggalkan seribu kenangan manis di hati aku. terima kasih rakan2 JMD.


sebelum bertolak ke PD

sebelum memasang khemah

selepas khemah didirikan

sebelum BBQ

selepas BBQ

masa menyimpan khemah

selepas menyimpan khemah

masa utk pulang

kenangan JMD 2009@Port Dickson

6 comments:

Sky0ne said...

sama-sama kasih rakanku dunia akhirat...huhuhu

::LaYzR3e:: said...

kasih mu diterima heeheh

tna said...

epi new year!!!

LeLs said...

apesal tade gambar aku??

kecik ati..!!

Saiyed said...

masa bile plak ko join?
lain kali aku paksa ko ikut aku...
segan konon...piiiraaahhhh

zairi@wise77 said...

apasal takde gambo aku ni???