Tuesday, May 11, 2010

Hospital

assalamualaikum.


earlier last week my friend was admitted to hospital due to concussion. later, mak teh plak admitted to hospital kuantan. tapi dah discharged last weekend. 

semalam kat ofis dpt tau ayah ofismate aku kene admit and had to undergo a surgery. then later yesterday dpt lagi berita tak bape sedap. paksu plak kene admit kat HKL sbb kene denggi and mak teh kene admit semula sbb pengsan kali kedua di rumah. sepupu aku ckp low blood pressure. doktor dah masukkan darah pun mcm takde kesan. macam darh tu hilang begitu saja. esok baru doktor nak buat prosedur yg nk tgk guna kamera tu. (aku tak igt ape nama prosedur tu.)

early this morning, aku nak teman sepupu aku (Yana) bawak maksu gi HKL. nak buat check up anak dia sbb suspect denggi jugak. in fact, masa post ini di'publish', aku mungkin masih berada di HKL.

apa yg lebih merisaukan aku, adik2 aku yg dua org kat umah tu pun mcm tak baper nak sihat. hmmmm. musim penyakit mcm2 skrg nih. risau aku. especially bila berlaku kepada ahli keluarga sendiri.

aku harap semuanya baik2 belaka dan cpt sembuh dari apa jua penyakit dan masalah yg dihadapi. Amin.

p/s: semoga Allah terus memberikan nikmat kesihatan ini kepada aku dan org2 yg aku sayang. Amin.

No comments: