Tuesday, November 18, 2008

shopping??

assalamualaikum...

rasa mcm dah lama aku tak beli pakaian utk ke pejabat. kemeja or slack. memandangkan kemeja dah byk, so smlm aku rasa mcm nk beli slack je. and maybe a tshirt. as usual, tempat aku selalu pegi utk bershopping adalah Jusco. my fav brand for kemeja and slack is Suave. Executive and affordable for me. so smlm aku pun ajak la teman baik aku teman kan. bukannya tak leh nk gi sorang2 tp berdua kan lebih baik. tak gitu? hehehe. destinasi kami smlm adalah Jusco Cheras Selatan. selepas menyambar sehelai slack Suave dan sehelai tshirt Snails, kitorang pi mkn kat tmpt fav kitorang. ape lagi klu bukan Oldtown White Coffee. dia dapat fav drink dia, Ice Blended Oldtown White Coffee Original. tp aku tak dpt fav aku, Hot Oldtown White Coffee Original. sold out katanye. so aku pun mintak lah Nan Yang Kopi O. well, not bad at all. as for the food, we switch menu. klu selalunye dia akan order Ipoh Chicken Hor Fun, kali ini aku plak yg order mknn tu and dia order Nasi Rendang Chicken. teringin nak makan nasik katanye. hehehe. as we ate, Nasi Rendang Chicken was superb but not Ipoh Chicken Hor Fun. mmg mcm tu agaknye. every outlet dia mesti ade kelebihan dan kekurangan here and there. Oldtown Cyberjaya jugak yg besh. kan cik Tina? hehehe. btw, thanx coz accompanying me. huhuhu.

p/s: sorry no pics. lupa plak nak snap2. hehehe.

10 comments:

tna said...

no probs dear..bukan ssh pn teman org g shopping...org tuh gak pilih size sendli..pilih mn 1 yg de nk...
sy tlg kaco aje..huhuhu..
anyway thanks blanja ns lemak...
tp ipoh hor fun lg beshh!!!!
adusssss lapar ipoh hor fun mee la...:P

Saiyed said...

nama dia ipoh chicken hor fun laa.huhuhu.thanx jugak wlupun hanya kaco2.hehehe.its better to have someone around than going there alone.jom lepak oldtown cyber.situ jugak yg besh.huhuhu.

tna said...

jom lepak d oldtown cyber...beshh beshhh..
mau ipoh hor fun...Huhuhu:P

Saiyed said...

jom jom jom. rasa mcm dah lama tak lepak di sana.
sapa mau join, jom! aku belanja guna duit korang. hehehe.

tna said...

my xofismate ckp oldtown kt kerinchi beshh...
tgh duk racun2 de suh bwk g sane...huhuuhh :P

Saiyed said...

tak mau racun i ke? huhuhu..

tna said...

tak tau jln...:P

Saiyed said...

just let me know where it is and i'll find the way. hehehe.

tna said...

tau dh 2..:P

Saiyed said...

tau takpe. huhu