Tuesday, June 1, 2010

panggilan mengadap

assalamualaikum.

hari ahad lepas, sepupu aku call. dia suh gi umah dia. aku igtkan dia saja2 ajak tgk umah dia kat putrajaya tu. rupa2nya ada udang di sebalik mee. hehehe. dia suh aku bawak cik tunang sekali sbb mak dia nak tgk. mak dia tu ialah kakak kepada ayah aku. aku panggil dia maktua. masa aku gi bertunang hari tu dia tak dapat ikut sbb ada kenduri lain.

so, aku janji nak bawak cik tunang pi jumpa dia mlm nih. dah bgtau cik tunang. dia mcm cuak gak laa. hahahah. nasib la kan. gud luck. huhuhu.

p/s: ini entri saja2 sbb aku sgt bosan di opis. baru bgn tdo. lols.
Post a Comment