Wednesday, June 2, 2010

caffeine addicts

assalamualaikum.

hai. nama saya rino. saya ketagih caffeine.
hehehe. agaknye itu lah dialog klu ada group kaunseling utk caffeine addicts. aku rasa aku sgt addict pada caffeine. aku sgt suka minum nescafe. tak kira la 3 in 1 ke 2 in 1 ke all in 1 ke bancuh sendiri ke, aku mmg suka minum nescafe. kadang2 klu nak ubah selera aku minum kopi. i like my coffee black. yup. aku prefer kopi O atau nescafe O. tp klu biasanye aku minum je nescafe 3 in 1 tu. sbb malas nak bancuh nescafe O. huhuhu.

tak lengkap hari aku tanpa secawan nescafe. kadang2 tu smpi 3-4 cawan aku belasah waktu office hour. gile ketagih kan. kadang2 klu tak kene nescafe sehari boleh buat aku pening dan sakit kepala. huhuhu. adakah ada penawar utk ketagihan ini??

imej dr pakcik google

p/s: klu ade coffee maker kat opis nih kan best. huhuhu

2 comments:

fndrocka said...

orang kata caffeine bley ilangkan ngantuk..tapi aku slalu je minum caffeine pastu masuk tdo.

1st tim emasuk dari geng blogger.salam perkenalan.

Latest Entri : Kisah Kapal Mavi Marmara

Saiyed said...

heheh...mungkin ko dah imune pada caffeine...sama mcm aku...

huhhu...

salam perkenalan gak...