Friday, June 25, 2010

Kecuaian terlampau

assalamualaikum.

tadi as usual pegi lunch kat dapurmas ngan member2. then naik satu kete je pegi solat kat masjid. naik kete Honda Civic member aku la. hehehe. bile balik dari masjid, aku terkejut tgk kete aku tak berkunci. Ya Allah! cuainye aku. dah la aku jenis yg suka tinggal kunci dlm kete and bawak remote alarm jer. especially bile aku pakai baju melayu mcm hari nih. and aku jugak tertinggal wallet aku dlm kete hari ni. betapa mudaratnya kalau ade org perasan and amik kesempatan atas kecuaian aku tu. aku beruntung sbb takde pape yg berlaku. Alhamdulillah.

p/s: sila berhati2 dan jgn cuai. jgn makan semut nnt jadi pelupa. huhuhu.

2 comments:

linie said...

bape kilo semut ko mkn smlm?

Saiyed said...

smlm aku tak mkn semut....
aku mkn kepala ikan masa lunch tu...
huhuhuhu