Monday, June 7, 2010

Majlis Nikah Marvellous aka Mizie

assalamualaikum

hari sabtu malam ahad yang lalu, member aku menikah kat Masjid Nurul Ehsan Taman Medan. aku pegi ngan kawan2 aku. geng2 JMD. tapi kitorang buat sedikit kelainan la. hehehe. kitorang pakat2 pakai jubah. aku tak perasan plak idea sape. idea Faizal Sky0ne kot. hahaha. aku takde stok jubah so aku pegi la cari jubah yg murah2 kat Kompleks PKNS bangi tu. so mlm tu kitorang naik satu kete. aku, Layzree, Faizal Sky0ne and Fendi3z. dah macam org tabligh dah,

majlis akad lepas isyak. kitorang smpi sana maghrib. solat maghrib dan isyak kat masjid tu. alhamdulillah semuanya selesai dgn baik. lps majlis akad kat masjid, kitorang gi makan kat umah pengantin. ada jamuan. on the way balik plak, singgah minum kat The Bikerz Planet kat seri kembangan. dah macam pak arab dah pakai jubah lepak kat kedai makan. hahaha.

gambar2 di bawah dicilok dari FB encik Faizal Sky0ne.

ni tgh prektis akad nih. akad ape aku pun tak tau. ada yg kata mcm akad nk byr fitrah. yg kata mcm muallaf nak masuk islam pun ada. huhuhu.

dgr kuliah maghrib sementara tunggu pengantin smpi.

bergambar dgn pengantin sblm solat isyak dan majlis akad.

 
tahniah my friend!!


p/s: tak sempat nk pegi kenduri keesokan harinye sbb kete adik aku buat hal. Selamat Pengantin Baru buat Mizie dan Lia.

2 comments:

Sky0ne said...

nasib baik bukan mcm benggali jual roti...kehkehkeh

Saiyed said...

benggali tak pakai jubah...
benggali pakai qurta...
hehehehe