Wednesday, June 23, 2010

tips untuk hilangkan pening kepala

assalamualaikum.

tadi aku rasa sgt2 pening. tak tau apsal. maybe sbb tak cukup tdo atau pun angin. rasanye sbb angin la kot. asyik sendawa jer. igtkan sbb aku tak bfast hari ni tp aku lps mkn biskut pun still mcm tu gak. then member aku suggest suh mkn coklat tp takde coklat kat ofis nih. gula2 je ade. so dia suh mkn gula2 tu. dia kata asalkan ada bende manis dlm mulut. guess what? it really works. hilang rasa sakit kepala nih. tadi nk mengadap komputer pun takleh. skrg nih boleh menaip entri plak. huhuhu. it really works. im amazed. hehehe.
[image from google]

p/s: adakah aku sorg je baru tau pasal bende nih? huhuhu.

9 comments:

nabilah_2908 said...

owh...mkan bnda2 manis ya...thnks.. sy akan cuba...mmg selalu sakit kepala.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
POP OUT ADS

Saiyed said...

insya Allah berkesan...
tiada jaminan yer...
hehehe

rammyd said...

wahh.. baru tahu.. selalu migrain. t nak teraila. hahaha

Saiyed said...

sila la try...
but as i said...
tiada jaminan yer...
hehehe

Memory Gardenz said...

iTU ABANG AKU PUNYA TIPS TUU.... selalunya orang pening2 nie kurang gula dalam darah...so makan laa gula...

Saiyed said...

ek?? klu terlebih nnt kene kencing manis plak...hehehe...papepun thanx la weh...
hehehe

ila said...

aku selalu pening kepala.jumpe doc,dia ckp migrin.bila diingat,terlebih mkn coklat,sampai pening kepala.so doc mintak kurangkan mkn coklat..

Anonymous said...

mungkin sesuai untuk sesetengah orang coz aku lagi makan coklat, lagi sakit kepala...dup dap dup dap jer...malahan doc dah suruh kurangkan makan coklat

Saiyed said...

maybe betul sesuai utk sesetengah org. klu tak leh mkn coklat, try gula2 jer. yg penting bende manis. gula. coklat byk campuran lain kot.