Thursday, June 10, 2010

Cuti-cuti Malaysia

assalamualaikum.

bukan nak pegi bercuti sgt sbnrnye. esok aku cuti sbb family aku ade kat sini. lgpun aku nak pegi setelkan bbrp perkara dgn cik tunang esok. pagi2 hari sabtu plak nak kene ke jerantut sbb ade family day pejabat mak aku. so, sort of cuti2 malaysia gak ar.

memula aku agak pelik kenape diorang wat family day kat Jerantut. sblm2 nih buat kat Cherating ngan Lanjut. tepi pantai la. kat jerantut tu mana ada pantai. bukit bukau ada la. then tadi aku google  la nama tempat dia. Tekam. rupa2nya Felda Residence Tekam. not bad. quite nice gak la dalam website dia tu. ade golf course (mcm la aku bleh main. huhuhu), swimming pool, karaoke, tasik. boleh naik bot and berkenu. boleh memancing. pastu ade tour ke ladang sawit, gua2 berdekatan spt Gua Kota Gelanggi and Gua Gunung Senyum. quite nice kan? dah lama aku tak pegi aktiviti2 mcm tu. hehehe.

kitorang stay kat jerantut smpi hari ahad. then aku nak balik kampung sbb ade bbrp perkara yg perlu disetelkan di sana. hari selasa kot baru aku balik ke lembah kelang semula. so, sepanjang masa aku bercuti nih maybe aku tak berblog la kot. aku mana ada laptop or broadband. yg tunang aku tu pun aku nk pulangkan kat dia sbb aku malas nak bawak. nnt jadi pape susah plak. adik aku maybe la bawak laptop baru and broadband dia. klu dia bagi pinjam mungkin la aku bleh update sket2. hehehe. kesian tak? kesian kan? hahahaha.

kepada peminat piala dunia, selamat berbola bola. makan bola tdo bola pening kapla. hahahah. kunjungi blog Kampung Piala Dunia untuk update terkini. aku akan balik sblm perlawanan pertama sepanyol supaya aku boleh buat ulasan kemenangan sepanyol di blog itu. hehehe.

p/s: jumpa lagi minggu dpn. insya Allah.

No comments: