Wednesday, June 16, 2010

Harapanmu palsu belaka (edisi Piala Dunia)

assalamualaikum.

sebelum bermula world cup hari tu aku rasa aku tak perlu langgan Pakej Astro Sports sbb RTM ade siaran langsung jugak. Astro Arena (CH 801) pun ade gak. so tak yah la tambah bil astro aku lagi RM21.95. hehehe.

tapi bila dah 3-4 hari world cup bermula dan aku tgk RTM takde siarkan perlawanan2 pada pukul 7 dan 10 malam, aku dah mula hangin dah. aku igt diorang tak siar game  team yang cikai2 mcm slovenia dan yg sewaktu dgnnye. rupa2nye weekdays mmg RTM tak amik pun game2 kul 7 and 10 mlm utk disiarkan secara langsung. so smlm dgn berat hati aku pun call la astro customer service utk menambahkan pakej Astro Sports ke dalam langganan astro aku. kalau tak, tak dpt la aku tgk match Ivory Coast lawan Portugal smlm. huwaaa. cilakak betul la RTM nih. beri harapan palsu tau!! tak suka tak suka tak suka!! huhuhu.


p/s: astro byond?? tunggu la aku dapat bajet besar sket nnt. hehehe.

3 comments:

rammyd said...

lek la der... demi world cup.. RM21++ sanggup aku habeskan.. kekeke :P


karate kids rock bebeh!! [versi review]

Sky0ne said...

memang sengal punya RTM...ye ye je ingt diorang siarkan...bukan sebelum world cup aritu siap buat press conference ke? huhu

Saiyed said...

rammyd: demi world cup...lebih jimat dari lepak kedai mamak hari2...hehehe

Sky0ne: tu la pasal...mcm ayam..telur sebijik riuh sedunia. hahahah