Friday, June 18, 2010

budak sekolah zaman sekarang

assalamualaikum.

smlm aku mak aku hantar msg. dia ckp klu ada masa mintak aku belikan printer. colour printer tau. tak mau hitam putih. adik aku nk buat keje sekolah katanya. huhuhu.

so pagi tadi aku ngulor la kejap pegi Mines. beli la printer canon pixma sebijik RM135. igtkan nak beli yg 3 in 1 punye. pk2 balik tak yah la. nnt mak aku buat keje dari umah je plak. huhuhu.

itulah bebudak skolah zaman skrg. buat keje skolah pun pakai komputer dah. ntah ape yg dia nk print pun aku tak tau. agaknye lps nih tak jual dah kot buku skolah. hantar keje skolah thru email jer. huhhu.

p/s: aku sendiri pun takde printer kat umah. huhuhu.

4 comments:

Anonymous said...

zaman dah berubah..dunia dah maju <dipetik dari iklan...ehhe

Unknown said...

haha lawak la "p/s aku sendiri pun takde printer kat umah. huhuhu." hehe

Keretapi said...

aku pun lebih kurang setiap tahun beli ink baru, yang ade warna pulak tu. dah setahun kena tiga folio terus, memanglah kering printer kan.

budak sekolah kalau type esei senanglah, tapi kalau nak buat project lain gune computer, aku rase itu menglimitkan kreativiti x)

Saiyed said...

ejum: skrg dah zaman IT...semuanye teknologi...

gigitjari: hehehe...laptop sendiri pun takde taww...hahaha

tuttutt: zaman belajar mmg camtu...byk pakai kertas...heheh