Thursday, June 24, 2010

Pakcik menang motor

assalamualaikum.

hehehe. itu lah ayat yang biasa kite dgr dan popular di kaca tv sedikit masa dulu. dgn suara yang unik, karakter pakcik tu mmg best ar. huhuhu.


itu surat dari SuriaFM. baru dapat smlm. ini baru surat perjanjian penghantaran hadiah. hadiah nye cuma album D'Massive dan RM100. tak la byk sgt. so ape yg nak dibanggakan kan? hehehe. giler ko tak bangga?? Suria FM tu. huhuu.

bbrp minggu lepas aku saja cuba nasib call SuriaFM sbb nak jawab peraduan Terowong Masa. masa tu Linda Onn tgh on air. first time nak call SuriaFM nih walaupun masa tu aku baru seminggu tukar selera ke SuriaFM. first try tak dapat. engaged. biasa la radio kan? 2nd time dapat. dgr bunyi ringing. then dgr suara Linda Onn. aku berckp ngan Linda Onn. excited gak kejap tp control cool la. hahahha. tu je la citer nye. rezeki la aku jawab betul. sbb tu bleh dapat hadiah kan? agak lama gak aku tunggu diorang contact aku balik. aku igt dah tak dpt dah. tp bila ade org call aku last week baru aku tau yg prosedur dia mmg amik masa. walaupun hanya RM100. hehehe.

jom masuk Demam Facebook SuriaFM plak. kalau nak tau, pegi website SuriaFM or cari la fan page SuriaFM kat facebook. boleh menang RM1000 kalau bertuah. hehehe.

p/s: sedang mencuba nak berckp ngan Halim Othman plak pagi2. hehehe.

4 comments:

nabilah_2908 said...

hrumm...belum pernh try dengar suria fm...masih lagi setia dgn hot fm.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KEROPOK LEKOR

Saiyed said...

kalau minat lagu 90an ke atas boleh la layan...
hehehe

Sky0ne said...

ehem ehem...terasa mcm ade org nak belanja sate..huhu

Saiyed said...

sate tu bukan layzree yg janji ke??

huhuh