Wednesday, June 16, 2010

Manusia hanya mampu merancang

assalamualaikum.

mcm dramatik plak tajuk nih. hehehe. hari tu kan aku ade ckp nak pegi cuti2 malaysia. iaitu pegi Tekam Residence Resort kat jerantut pastu aku nk balik kampung. well, kita merancang, Tuhan menentukan. aku punya lah beria mintak cuti seminggu awal tp adik aku senang2 je hijack plan aku.

aku sempat pegi jerantut pastu balik KL semula. sbb adik aku yg laki tu nk balik kampung jugak. dia nk balik study kat kampung kot. ade exam hari khamis and jumaat nih. aku mengalah la. klu aku balik kampung jugak, tinggal la adik aku pompuan yg duk ngan aku tu sorg2. kesian plak sbb dia ade kelas isnin and selasa. klu ikutkan bleh je nak cancel cuti aku tu tapi aku malas nk gi ofis. so aku habiskan la cuti aku tu dgn melepak kat umah jer. huhuhu.

p/s: dapat gak hadiah no 3 main sukaneka (boling buah kelapa) kat tekam hari tu. heheh.

3 comments:

Artzlizan said...

tuhan penentu segala...

Saiyed said...

ye betul...=)

Duniakuabstrak said...

aiseh..xpe..coba lg next tyme..