Sunday, June 20, 2010

Pengkritik blog


assalamualaikum.

selama aku berblog nih aku rasa aku tak pernah lagi menerima kritikan ttg blog yg aku tulis. baik dari segi konsep, penulisan ataupun layout/template blog aku. klu ade pun just bagi pendapat gitu2 jer. jgn salah faham. aku hargai setiap pendapat korang. malah aku berbangga klu korang komen sbb menunjukkan keprihatinan korang.

cuma aku just wondering. ade ke org yg buat blogwalking and kritik blog org lain? jadi pengkritik tak diundang. ade ke? klu ade, aku nk jemput la dtg and bg pandangan atau kritikan ttg blog aku nih. sbb aku rasa tak salah klu org lain bg pendapat ttg blog kite. tp jgn la condemn terus. kesian owner blog tu. kita nih rakyat malaysia. budi bahasa budaya kita. choice of words are very important. so, be wise. =)

kenape aku bangkitkan isu nih? sbb dah terjadi kat blog kampung piala dunia. kononnya memberi kritikan membina tapi ayat pertama dah kutuk kaww2. condemn bulat2. klu korang nak baca, boleh pegi sini. so, hati2 la mengomen yer. aku klu nk komen blog org pun aku cermin diri dulu. blog aku dah bagus sgt ke? huhuhu. klu aku komen pun aku cakap berlapik la. tak terus serang buta2 jer. hehehe.

p/s: blog cari kawan bukan cari lawan.

2 comments:

KFunC said...

waalaikumsalam,

hehe..aku boleh kritik x?adeh..rasanya xpatut sgt aku kritik..lgpun ko lbh bpngalamn..hihi
tapi nak juga bg sikit la eh..

aku x baca suma lg, juz 1 entri ni je.
bab penulisan dah ok pun aku tgk, cuma bila masuk perenggan ke3 tu dah mula xpaham..haha..mungkin aku tpening skit..laju je baca..hehe

template, aku xtau nak kritik apa..aku bukannya kreatif tgk benda2 seni nih.

bab konsep..emm..konsep tu apa ar?
hah, tu je la yg aku mampu...

Saiyed said...

perenggan ke 3? maybe ko kene baca mcm ko berckap kot...hehehe...

konsep tu mcm tema la kot...blog aku takde tema or konsep tertentu...suka ati aku je nk taip pasal ape...heheh..

thanx for ur comment...