Thursday, April 29, 2010

tdo kat ofis

assalamualaikum

keje aku ni kadang2 tak tentu masa. maklum lah keje gomen nih apa2 pun SYMP jer. tak tau ke ape tu SYMP? org gomen mesti tau nye. "Saya Yang Menurut Perintah". heheheh. every month aku mesti kene stay back kat ofis. sehari je dalam sebulan. tu pun kadang2 selang sebulan. so takde ape la sgt. klu dah kene stay back tu mesti la kene tdo kat opis kan? ade org yg susah nk tdo selain kat umah. tapi aku tak kisah. takde hal nye. klu dah ngantuk, atas sofa ofis tu pun aku tdo. ini kan pulak klu dah diberi bilik rehat dgn katil, tilam dan bantal. dgn comforter tebal lagi. umah aku pun takde comforter camtu. huhuhu. so mmg takde hal la aku tdo kat opis. bukannye ade keje ape sgt pun. kadang2 jer bizi smpi ke tgh mlm. mostly standby je, in case anything happen. yg bestnye, keesokan hari tu aku bleh cuti. heheheh. tapi biasanye aku tak cuti. aku masuk lmbt jer. lps lunch baru masuk. hehehe.
image dari pakcik google. copyright of its owner.

p/s: ofis sejuk gile. macam duduk dalam peti ais besar. rindukan matahari. muahahahah

No comments: