Tuesday, April 27, 2010

Facebook jahat

assalamualaikum.

daripada aku belum ada facebook lagi aku dah dgr citer yg kononnya CIA ada kumpul maklumat peribadi daripada facebook. tapi aku sekadar dgr citer jer la. tak tau la nk percaya ke tak. sbb tu aku pun terjebak sama bukak akaun facebook nih.

bagi aku apa lah yg CIA nak tau sgt pasal seorang rakyat biasa mcm aku nih kan? lain lah kalau aku nih orang penting ke ape ke. iye dak? hehehe. tu la. so just ignore jer la. tapi pg td tiba2 ade org heboh, katanya ade berita kat IKIM.fm yg kononnya facebook mmg ada sedut maklumat org. utk sape tu tak tau la sbb kononnya maklumat CIA pun disedut jugak. aku ada dapat email gak pasal bende nih. igt nak kongsi ngan korang kat sini tapi kalau aku paste kat sini mesti korang malas nak baca. ye la, bukan semua orang nak amik port bende2 mcm ni kan?? so, kepada yg betul2 amik port dan berminat nak baca pasal nih, korang boleh pegi kat sini → Facebook Jahat.

p/s: sbnrnye facebook tak jahat. org yg sedut maklumat tu yg jahat. please don't sue me. huhuhu
Post a Comment