Thursday, April 1, 2010

April Fool

assalamualaikum

kenape tarikh satu April dipanggil hari April Bodoh(April Fool)?? bodoh sgt ke april smpi satu dunia nak celebrate kebodohan dia. apa yg aku dgr or tgk, 1 April nih mesti ada yg buat joke yg terlampau. penah aku dgr org buat joke April Fool ada bom dalam kapal terbang yg dia naik. tak ke bodoh namanya tu? sia2 je kene masuk penjara sbb kebodohan april. opps. kebodohan diri sendiri. 

jadi, boleh tak kalau aku buat kesimpulan bahawa org yg buat lawak April Fool nih yg sbnrnye FOOL?? April tak salah pun. diri sendiri yg salah sbb buat lawak bodoh yg kadang2 memperbodohkan diri sendiri. heheheh. marilah kita sama2 fikirkan.

p/s: dah bulan April dah rupanye. cepat betul masa berlalu. huhuhu.

2 comments:

linie said...

p/s: dah bulan April dah rupanye. cepat betul masa berlalu. huhuhu.

"cepat mase blalu, lg cepat la aku kawen "..kata hati rino

Saiyed said...

hahaha...ko tolong zahirkan plak kata hati aku ek??
huhuhu