Friday, April 2, 2010

bila rasa ku ini rasa mu

assalamualaikum

hari nih takde ape nak update kat blog nih. sbb minggu nih rasa mcm sgt2 busy and sibuk. mcm sgt byk keje. mcm ade je bende nak kene buat. rasa mcm terkejar2 nak siapkan keje. kadang2 rasa tensi gak. tapi ntah la. tak tau la nk ckp mcm mana. aku sendiri tak paham dgn apa yg aku rasa nih. korang paham tak ape yg aku cuba sampaikan nih?? kenape ek mcm nih?? kadang2 tu bile kuar ngan tunang aku pun aku byk senyap jer. risau gak kalau dia pikir aku tak suka kuar or marah ngan dia. aku rasa nk berkongsi cerite ngan dia tapi aku tak tau mcm mana or ape yg aku nak citer. apa la masalah aku sbnrnye nih?? ada sape2 bleh bagi diagnosis tak??

p/s: aku takde masalah ngan tunang aku ye. harap maklum. =)
Post a Comment