Friday, April 23, 2010

sleepy friday

assalamualaikum.

hari ini aku sgt mengantuk. tido kul 5.00 pagi. bangun kul 6.40 pagi. panjang ceritanye tp malas aku nk citer. but hari ni still masuk ofis mcm biasa. siap dtg awal lagi. patutnya aku masuk kul 8.30am tp aku smpi ofis kul 7.50am. kuar gi bfast kul 8.45am balik ofis semula kul 9.45am. tapi still rasa lemah and mengantuk. klu nk mintak cuti skrg mcm rugi jer. aci tak klu aku balik umah lepas solat jumaat nnt? pastu nnt malam2 sket dtg la punch out. aci tak? ala. ade je org selalu buat camtu. boss takde plak amik pape tindakan. klu aku buat sekali takpe la kot. kan kan kan? huhuhu.

p/s: tunggu la update ptg nnt sama ada di ofis atau di rumah. huhuhu.

5 comments:

theufo said...

aslm...hai..
cantikklah paparan blog saudari...

Saiyed said...

adeh...salam sedara...
yg di sini pun saudara jugak...
bukan saudari...
pape pun, tq ye saudara...

shamsiah said...

kesian my honey...
i know u r very sleepy....
apa nk buat..
ptg nnti blk tdo yek...

annfrendly said...

1 jam 40 minit aje tido..
mana cukup..
membahayakan kesihatan..

Saiyed said...

nak wat camne..
ade tanggungjawab yg lebih besar...
xpe, dah cover balik hari sabtu lepas...hehehhe