Thursday, April 29, 2010

Gerabak Merah Jambu - Konfius Jantina

assalamualaikum.

smlm ada terdengar berita pasal pink coach nih. KTM dh start guna pink coach utk komuter laluan Sentul-Pelabuhan Kelang. masih dalam tempoh percubaan sbnrnya. gerabak warna merah jambu nih khas utk kaum wanita sahaja ye. so kepada yg lelaki tu jgn la jadi buta warna plak. tapi budak2 bawah 12 tahun boleh naik gerabak nih dgn mak/kakak/makcik/nenek diorang. hehehe. bukannya mandatori semua pompuan kene naik gerabak tu. optional jer. kemudahan khas utk wanita. klu tak nak naik pun takpe. naik la gerabak biasa yg tak warna pink tu. tiada paksaan.

pagi tadi dgr hotfm pasal topik gerabak merah jambu nih. ada sorang caller tu ckp dia konfius nak naik gerabak mana. aku mula2 pelik gak. kenapa dia konfius. bila aku dgr dia ckp tu baru aku tergelak. heheheh. nama dia Sherry Shalalala. siap mengadu lagi suh kesian kat org mcm dia. tak tau nak pilih naik gerabak khas utk pompuan atau gerabak biasa. pada aku la, dia nih membodohkan dan memalukan diri sendiri. aku rasa korang faham kot. dia ni samada lelaki lembut atau pun nyah. tapi aku rasa dia ni lelaki lembut sbb klu nyah, mesti dia masuk gerabak merah jambu tu jer. yg aku gelak tu sbb dia pegi call radio and mengadu masalah dia nih. masalah ke tu?? ntah la. kesian betul EnCik Sherry Shalalala nih. bukan sahaja tak tau nak naik gerabak mana tapi jugak tak tau jantina diri sendiri. kesian. kesian.

p/s: ada sorang pendengar lelaki hantar sms ckp dia penah kene raba ngan pompuan dalam tren. nasib baik dia tak bg detail tren dari mana ke mana, hari ape and pukul bape. klu tak, mesti penuh tren tu hari nih. huhuhu.

No comments: