Wednesday, April 21, 2010

Rabu yang damai

assalamualaikum.

kalau selasa hari yang sengal, rabu pulak hari yang damai. kenape damai? sbb boss takde. hahahaha. smlm aku pegi PWTC. hari nih dia plak pegi bersama pegawai perempuan yang lain. dah la boss takde, pegawai lain pun takde. yang perempuan ikut boss pegi PWTC. yang lelaki lagi dua org pegi meeting kat melaka. aku tinggal sorang kat opis. betapa tak penting nya aku kat opis nih. huhuhu.

nak kuar bfast mcm dah lewat (waktu ketika entri nih ditaip ialah 10.15am). nnt nak kuar lunch lagi. so, tak yah la bfast. nnt waktu lunch kuar la awal and lama sket. heheheh. sgt best kan klu boss takde?? hahahaha.

tapi aku bukan selalu mcm nih tau. kadang2 kalau boss takde pun aku rajin buat keje. bergantung kepada ke'urgent'an sesuatu keje tu. kalau mcm skrg nih takde sgt keje yg urgent boleh la nak bermalas2. hehehhe.

p/s: jgn amalkan selalu. kita makan gaji tau. Peace No War.

6 comments:

saljuhumairah said...

masa bos takde lah kita kena buat kerja kita...
sbb kalau ada bos..mcm2 kita kena buat mengikut arahan dari masa ke semasa...so satle siap2....kerja..

Saiyed said...

betul betul betul...
kalau boss ade, kene buat keje yg boss suruh...boss takde baru bleh buat keje sendiri...huhuhu

saljuhumairah said...

hehe...kerja sendiri..mcm2 maksud..hehe...

bro..gua rasa nak guna intel jer...sbb nak buat kerja di merata2 tempat...dgn lebih selesa..kalau pakai AMD nanti gua main game pulak..

Saiyed said...

keje sendiri tu sendiri mau igt la kan? hehehe

pasal intel vs AMD, aku gi komen kat blog ko la bro. heheh.

annfrendly said...

lor.. sorang2 kat opis..
hehehh memang best kalau bos tade..
bagus...
errr tapi bestkan kalau jadi bos :D

Saiyed said...

bile boss takde, aku lah jadi boss...
hahahahha
nak tunggu betul2 jadi boss mmg lambat lagi laa...
kecuali klu bukak company sendiri..
hehehe