Thursday, April 22, 2010

Pelangi Khamis

assalamualaikum.

hari khamis nih melayan blues plak. rasa macam malas jer nak buat ape2. kalau duk lepak kat umah kan best. huhuhu. pagi tadi, nampak pelangi on the way gi keje. terdetik dalam hati, "Subhanallah, cantiknya!". aku rasa mcm dah lama gak tak nmpk pelangi. try nak snap pic tapi tak nmpk sgt plak. ye la. pakai camera phone jer. huhuhu.
nmpk ke? huhuhu (sila klik utk tumbesaran gmbr)

rindu pada pelangi ke? takde la. saje je. dulu masa kecik2 selalu excited tgk pelangi. mesti nak tunjuk and bgtau semua org. mak selalu ckp tak baik tunjuk pelangi. nanti tangan kudung. ye ke? kenape org tua2 selalu ckp mcm tu ek? masih menjadi persoalan bagiku.

mengejar pelangi?? takkan dapat. hahaha. aku dah penah try. masa tu kat tepi pantai. nampak pelangi berlapis and bersilang. Subnallah. Maha Suci Allah. mmg sgt cantik. boleh la kejar sbb kat tepi pantai je. tapi pelangi tu tak lari pun. hahahah. bila dah smpi dekat, pelangi tu hilang. bila pegi jauh, nampak semula. huhuhu. pelik kan? ntah pape.

p/s: teringat citer kartun care bears menggelungsur atas pelangi. huhuhu.


Post a Comment