Thursday, August 12, 2010

Senarai hitam jadi putih

assalamualaikum.

rutin aku setiap pagi selepas bangun ialah bukak tv utk dgr MHI kat TV3. boleh dapat fast update headlines akhbarino utama. berita yang menarik perhatian aku hari ni ialah ttg kerajaan tarik balik tindakan senarai hitam kan pemandu yg tak bayar saman.

asyik main tarik tali mcm nih ntah smpi bila la isu saman ni nak selesai. kata ada 10 juta saman tertunggak. kata ada 1 juta kenderaan disenaraihitam. so, mcm mana nak settle kan masalah nih? amik tindakan pastu tarik balik. tak adil la utk org2 yg telah dikenakan tindakan tu. kan? antara org yg dah kene tu aku la. huhuhu.

tahniah la kepada yg terlepas tu. tp ini tak bermakna korang akan dapat diskaun or lupus saman korang. ini sementara je sbb ramai sgt dah komplen. so, lepas nih klu tak setuju ngan ape2 tindakan, kita komplen jer ramai2. hehehe.

p/s: bulan puasa nih terpaksa berhati hati dgn choice of words dalam berblog. hehehe.
Post a Comment