Tuesday, August 24, 2010

Iftar @ Cyberview Lodge Resort & Spa

assalamualaikum.

semalam aku berbuka  puasa di Cyberview Lodge Resort and Spa kat cyberjaya. ade org sponsor. tp bukan aku sorang la. dgn tukang sponsor dan officemates. hehehe. ramai gak rasanye yg datang. ada la dalam 30 orang kot. tp ramainye dari yg tukang sponsor la. hehehe.

aku smpi lmbt sket. kul 6.50pm kot baru gerak dari ofis. aku mintak 2 orang je yg tunggu aku sbb nk gi naik kete aku. rupanye semua tunggu aku kecuali boss laa. sbb dia balik umah dulu. huhuhu. pastu berkonvoi la kami ke sana. dah macam konvoi kelab kete plak. 2 biji wira aeroback dan 2 biji wira SE. (tiba2 teringat zaman selalu berkonvoi dgn JMD dulu.) huhuhu.

sampai sana lebih kurang kul 7.15pm. mula kelam kabut. meja dah nak penuh. kelam kabut jugak la cari kerusi kosong di celah2 yg smpi awal. nasib baik dpt satu seat. yg confirm nmpk kosong ialah kat meja VIP. duduk dengan dato' dan boss2. hahaha. xkuasa la aku nk duk meja VIP. tak nikmat makan nnt. tp aku tgk yg duk situ pun bedal selamba je. VIP tak protokol sgt kot. hehehehe.

dekat kul 9 gak la baru balik. tak larat aku nak makan byk2. bulan ramadan nih aku bersederhana bab makan2 nih. huhuhu.


JMD trip to PD - new year 2009
JMD trip to PD - new year 2009
p/s: terkenang konvoi ngan JMD. nnt la aku post satu entri kenangan. huhuhu.
Post a Comment