Saturday, August 14, 2010

Aku kecelakaan

assalamualaikum.

satu lagi tragedi menimpa aku di bulan ramadhan. kalau tahun lepas rumah aku dipecah masuk, kali ini kereta aku pulak kemalangan. kejadian berlaku ptg tadi ketika aku nak balik kerja. berlaku dalam kawasan pejabat. maybe first time ada kemalangan dalam kawasan pejabat aku tu. tak tau nak kata salah sape. alhamdulillah tiada siapa yg cedera. kete yg aku langgar tu pun tak teruk sgt. Honda CRV baru. sport rim belakang dia calar sket pastu bumper belakang pun ternaik sket. org ofis aku jugak. dia nk cpt td so dia kata next week la settle. aku mengangguk dan mengiakan saja. aku blur masa tu. kenape? tgk lah keadaan kete aku nih.



a picture can tell thousands of words, but i'm speechless. please don't ask me how it happens. but please pray for my well being. aku redha. aku pasrah. Allah Maha Mengetahui apa yg tersirat sebalik kejadian ini. wallahu'alam.

lepas kejadian aku masih boleh drive kete tu gi amik adik aku kat uniten, singgah bazar ramadan and balik umah. tp takleh ar nk kuar malam sbb lampu dah pecah. nasib baik tak kene ape2 part enjin especially radiator tu. kene standby duit nak repair la pulak. hmmm. duit duit duit.

p/s: esok nak gi bengkel nak tau bape bajet nak repair.

No comments: