Tuesday, August 31, 2010

[Pics] Otak Masak Kurma

assalamualaikum.

Disclaimer: Gmbr yg akan dipaparkan mungkin memualkan dan agak meloyakan bagi sesetengah individu. Pemilik blog ini tidak bertanggungjawab atas sebarang malapetaka atau bencana yang berlaku jika pembaca melihat gmbr2 di bawah. View at your own risk. TQ.

last saturday aku ada cakap pasal juadah yang mak aku masak. otak lembu masak kurma. one of my favourite. actually pakcik aku yg request mak aku masak lauk tu. dia sanggup dtg dari JB sbb nak makan. susah nak dapat kat tempat lain. and aku tak sure resipi ni berasal dari negeri mana. mak aku belajar ngan mak dia [nenek aku la]. arwah nenek aku nih asal org Singapore. tapi arwah datuk aku plak orang kedah. so, aku tak sure la dari mana asal lauk nih. ni gmbr Otak Masak Kurma tu.

look delicious?? trust me it is!! hehehe.
aku igt nk tunjuk gmbr otak mentah tu. sblm dibersih dan dimasak. tp nnt takut ade org tak selera makan plak klu tgk. sbb tu aku letak disclaimer kat atas tu. hehehe. so, gmbr otak tu akan aku letak at the end of this post. berikut adalah gmbr juadah berbuka puasa di kampung pada hari sabtu yg lalu.

banyak tak? sekali sekala. hehehe
sekian sahaja utk kali ini. terpaksa ckp sekian supaya korang tau ni dah nak sampai hujung post. hehehe.

p/s: again, view at your own risk. tq.
.
.
.
.
.
.
.
.
otak lembu. klik utk tumbesaran.

No comments: