Saturday, August 21, 2010

berbuka dengan malas

assalamualaikum.

hari ni aku berbuka puasa sorang je. cik tunang ada event berbuka puasa dengan company and officemates. adik aku balik lambat and beli makanan sendiri. yg dekat uniten tu pulak senyap jer. byk makanan dah kot. huhuhu. so, on the way balik td duk pk2 gak la nak beli ape utk berbuka. selalunye aku tanye adik aku nk mkn ape so aku belikan ape dia nak and aku beli ape2 je yg aku rasa nak makan once aku sampai kat bazar ramadan tu. tp kali ni kene pk sendiri. mcm2 la terlintas kat kepala nih. tp terlalu byk la plak. so, aku decide tak nak singgah bazar ramadan. singgah kedai runcit je. beli bihun. balik umah, buat bihun goreng. itu je la juadah buka puasa utk 10 ramadan. gara2 malas singgah di bazar ramadan. huhuhu.

p/s: xde gmbr kali ni. terlebih goreng. maybe leh makan masa sahur nnt. huhuhu.

4 comments:

Sky0ne said...

ni kira berbuka dgn rajin la...kalo malas tu yg pegi bazar ramadan...hihih

Anonymous said...

alaaaa...lagi sblan je...!!! lepas ni balik rmh je dah ade org siapkan mkn atas meja..huhu..!!

Anonymous said...

adat le...sisa2 zaman bujang...hehe..!!

Saiyed said...

Sky0ne: aku terbalik sket....klu rajin baru gi bazar ramadan....hahaha

anonymous1: tak sampai sebulan pun lagi...hehehe...

anonymous2: sisa2 zaman bujang?? hahaha...i like...huhuhu