Tuesday, August 17, 2010

Iftar @ Shangri-La Putrajaya

assalamualaikum.

hari sabtu lepas, aku dan beberapa kawan yg rapat berbuka bersama2 di Hotel Shangri-La Putrajaya. sbnrnye encik Layzree berbesar hati nak sponsor separuh dari harga sbnr buffet ramadan tu. lagi pun kami tak pernah pun berbuka kat hotel sblm nih. last year kami berbuka beramai-ramai di Mangiamo Cafe, Taman Equestrian Putrajaya.

ini mungkin kali terakhir kami dapat berbuka bersama begini. sbb lps nih aku dan lazyree dah nak kawin. faizal pulak dah nak pindah ke bera. tinggal la ryco ngan fendi3z. huhuhu. touching2 sket. inilah sahabat2 dunia akhirat. sahabat di kala susah dan senang. ada lagi sbnrnye tapi masing2 dah ade komitmen masing2. kami berlima je la yg tinggal setakat nih. lepas2 nih tak tau la plak. huhuhu.

makanan kat shangri la nih boleh tahan la. pelbagai jenis juadah ade. melayu, western, arab, semua ada. paling best, serawa durian. huhuhuhu. masyuk. heheheh. masa makan tu siap ada iringan penyanyi lagi. mcm2 lagu gak dia nyanyi. dangdut pun ada. huhuhu.

dah abis mkn, dapat plak 'door gift'. bubur lambuk sorang se'tupperware'. huhuhu. jadi juadah sahur la plak. hehehe. tq layzree sbb belanja walaupun separuh jer. heheheh.

p/s: gmbr2 ada pd kamera encik Faizal. huhuhu
Post a Comment