Friday, November 21, 2008

kebizian yg terlampau

assalamualaikum...

rasa mcm byk giler bende nak kene buat. smpikan tak sempat nk berfikir and tak tau mana satu yang nak pk dulu. huhuhu. tu lah. padan muka aku. masa takde keje merungut bosan giler. ni dah bizi giler barulah padan muka aku yg selalu merungut dulu tu. hahaha.

nak buat mcm mana. org dah amanahkan pada kite so kite terima and bersyukurlah kerana org percaya kat kite utk buat keje2 tu. tp bile at one time datang byk bende sekaligus, kadang2 tu rasa jugak lah bebanan nye. takpe. kite buat slow. pk satu2. setelkan one by one. insya Allah.

hhhhhmmmmmmmm. wish me luck. wish me well.

salam.
Post a Comment