Saturday, November 15, 2008

Lels

assalamualaikum
aku tak penah sangka aku akan jumpa budak nih lagi lepas abis zaman persekolahan. masa sekolah dulu pun takde la rapat sgt ngan dia. tp sejak dia masuk uniten, we become quite closed. aku dah anggap dia mcm adik aku sendiri.

masa 1st time jumpa kat uniten, masa tu lepas kelas Malaysian Studies kot. kuar je pintu dewan kuliah tu, aku terpandang satu muka yg agak familiar. then terpacul la suara dari wajah itu. selepas mengesahkan identiti masing2, aku terus blah. maklumlah, shy-shy cat. hehehe. next time jumpe baru lah borak pjg sket. tp yg paling aku igt dia ckp pasal abg dia. berikut lebih kurang petikan dari perbualan tu.
lela : ko kenal abg aku? dia amik IT gak. batch ko.
aku : ape name dia?
lela : zurai**.
aku : tak kenal la. tp klu tgk muka kenal kot.
lela : org panggil dia tomp**.
aku : hah!!?! tomp** tu abg ko? (dgn muka terkejut)
hahaha. happen to be aku kenal ngan abg dia and abg dia rekemen kan aku pada si lela nih utk jd sumber rujukan study. bukan jd adik ipar dia la. hahaha. so from that point of time, selalu gak la melepak study sama2. study and wat assignment. tp kadang2 ade gak la citer2 bab2 personal. maklumlah, manusia tak penah lekang dgn masalah. maybe sbb tu jugak kitorang leh rapat. aku dah rasa mcm adik aku dah dak nih. adik beradik lain mak lain bapak. hehehe.
pic : iftar bersama kat dapur mas [source: iTs juz me..]

since abis uniten, dah jarang jumpa dia. masing2 sibuk ngan keje. tp we still keep in touch and meet ocassionally(cth spt gmbr di atas). kan lela kan? hehehe. kenang daku dlm doamu. klu de pape, im always here. ape lah sgt setakat nk drive satria ko dari SK or Cyber ke Putrajaya or Kajang kan? hehehe. lels, aku doakan ko bahagia dan sukses selalu. nk kawin nnt jgn lupa jemput aku. walau di mana pun aku berada, aku ku cuba utk hadir. tp kene la bgtau awal2. takut tak sempat nak susun jadual. maklumlah aku nih bizi sket. hahaha. take care sis.

p/s: tak pasal2 ko dpt satu post istimewa dari aku yg tgh boring nih. hahaha.

6 comments:

LeLs said...

gile terharu...!!!

Saiyed said...

terharu la sangat...
thanx 4 everything!!

diana abdullah said...

teharunye den..tgk2 sama c budak kecik nih..riuh opiz kalo ada budak sorg ni..:-P

Saiyed said...

budak lela ni mmg mcm tu...badan je kecik...suara tak igt...pi mana2 pun riuh je manjang...hehehe...jgn marah lels...cyg ko...huhuhu

Hanafedora said...

wow...lela dpt post istimewa..comelll...dino ko ni mesti berperasaan lebih..rindu lela la tu..haah lela tu mmg orang ingat dia jeee...badan kecik comel tapi suaraaa...wow

Saiyed said...

kalau aku rindu kat dia pun kenape?
ko jeles ke?
hehehe.

suka suki je panggil nama aku dino ek. Nama Aku Rino Laaa. <- nama friendster aku. hahaha.