Saturday, November 22, 2008

Bosan

assalamualaikum....

ape khabar? bosan laa. huhuhu. hari nih hari sabtu. takde bende nak buat. nak kuar pun tak tau nak ke mana. lg pun next week baru gaji. so, faham2 je la. hehehe. bosan tul duk kat umah nih.

smlm aku tdo awal. kul 9 dah lena dah. sedar2 kul 1 pagi. pastu wat keje sket smpi subuh. lps subuh baru tdo balik.

then bgn awal sbb kene anta adik aku gi komuter. dia ade kelas arini. itu lah keje aku hari2 kecuali hari ahad. balik dari komuter tu aku dah tak bleh tdo dah. duk ngadap tv je la. bosannye. xde sape2 nak ajak aku kuar ke? hahahaha.

btw, esok maybe gi Litar Sepang. member aku ade tiket free tgk A1 GP. support Team A1 Malaysia. hehehe.

[tambahan] nih dah malam dah nih. dah kul 10.50mlm dah nih. and aku still kat umah. hari nih mmg aku tak gi mana kecuali pegi hantar and amik adik aku jer. makan? hmmm. pg td mkn roti grg telur, ptg mkn biskut, mlm nih tak mkn pape lg. bosan la. mmg takde mood nak kuar. malas. dah lama dah aku tak macam nih. dah bbrp bulan dah rasanye aku tak mcm nih. dulu selalu la mcm nih.hmmmm.

btw, aku tgh tgk astro ria nih. diorang siarkan Terbuka Sinar Latifah. aku rasa ramai yg tak tau. ia adalah satu perlawanan badminton amal anjuran radio sinarfm utk kumpul dana bagi isteri Datuk Misbun Sidek yg memerlukan pembedahan pemindahan buah pinggang.

satu perkara yg buat aku terharu masa dgr ucapan Misbun. dia kata dia penah bagitau ayah dia yg dia tak suka main badminton. dia ckp itu cita2 ayah dia, bukan cita2 dia. ayah dia tampar dia. ayah dia ckp," ko tau pun itu cita2 ayah. sbb tu ko anak ayah. ko tgk lah suatu hari nnt badminton yg akan tolong anak bini ko." ternyata ia benar. terharu aku.
buat aku teringat kat abah. teringat lagu Satu by Aris Ariwatan. sob. sob. sob.

salam.

Post a Comment