Tuesday, November 25, 2008

kara okay

assalamualaikum.

kara okay? karaoke? karok?hehehe. smlm. oleh kerana kebosanan yg tak terbendung, melepak lah kami, budak2 wise kat McD Bangi. aku, Skyone, Layzree dan Fendi3z. then tergerak nak pi karok. diorang la ajak. aku follow je. kat alamanda putrajaya. dah start nyanyi tu rasa mcm aku plak yg lebih. huhuhu. hmmmm.

actually dah lama aku tak berkaraoke. dulu masa buat keje mampan kat kuantan mmg hari2 layan karaoke. nak lepas tension or pressure keje. smlm aku rasa aku nyanyi sbb nk lepaskan sumting yg terpendam (bukan bakat.huhu) dlm hati dan perasaan aku. maybe jugak bebanan kerje yg menimbun kebelakangan nih menyebabkan aku rasa sedikit tekanan. okay gak cara tu utk lepaskan tension kan? hehehe. melalak je la. jerit je la. bukan ade org nak marah. jerit smpi hilang suara pun takpe. lain kali bleh repeat lg nih. huhuhu.

p/s: sori guys klu aku terlebih mlm td. bukannye ape, just nak release tension. huhuhu.

No comments: