Saturday, November 29, 2008

surprise party

assalamualaikum

dalam kesibukan aku, masih smpt menjoin member2 JMD aku buat surprise besday party utk RyCO, penghulu JMD. ni semua pun atas permintaan kakngah aka seksiteri aka awek RyCO. huhuhu.

lokasi: superstar karaokebox alamanda. kami bertujuh (aku, layzree, skyone, fendi3z, zackrossi, zuzu & marvellous) tunggu kat dalam bilik yg ditempah pada jam 9.20mlm. ketibaan ryco dan kakngah jam 9.50 mlm. terkejut beruk gak la si ryco tu. hahaha. kami nyanyi lagu selamat beramai2 smpi nk pecah speaker bilik tu dan ryco masih terpaku di muka pintu. selepas sesi potong kek dan suap menyuap antara kakngah dan ryco, acara melantak kfc pun dimulakan. kemudian berkaraoke lah smpi kul 12.30am. huhuhu. smpi masing2 hilang suara. hahaha

lps tu, pi minum kat kedai mamak kat Presint 9 lak. aku, zuzu, fendi3z & skyone je. borak2 smpi 1.50am then baru gerak balik. lepas anta skyone kat umahnye, aku pun terus balik umah aku. nih baru lepas kemas2 beg. esok nak pi pejabat kul 9 pastu nak terus pi pwtc. hari ahad maybe aku balik kejap nak amik saki baki barang di pejabat dan nak anta balik kete aku kat umah. adik laki aku nk dtg hari ahad so aku kene la tinggalkan kete aku kat dia. klu tak, susah la dia nak bergerak nnt. huhuhu.

mmmm. sekian dulu kot. klu smpt nnt aku update lg kat pwtc. gmbr surprise party and karaoke tu nnt aku update kan.

adios amigos.
see you when i see you.

2 comments:

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

wallauweyy...

besday party yg tersangat happening and kak ngah tersangatlah berpuashati. 2 thumbs up for you and layzree.. terima kasih daun keladi.. heee..

nirel, jgn luper forward kat kak ngah gambor besday tu... nak tempek kat blog jugakk...

email me: nrnjwmaira@yahoo.co.uk.

LeLs said...

ehem..ehem..

9hb Disember ni nak buat surprise party kat mane pulak??

hehe~