Tuesday, November 25, 2008

lela ajak mkn2

assalamualaikum.

ptg td Lels call aku. dia ajak aku dtg umah dia mlm nih. ade mkn2 katanye. dia jemput kawan2 ngan ofismate dia kot. hmmm. klu boleh aku nak pegi. sbb dia kata dia nak majuk klu aku tak pegi. alalala. hahaha.

actually aku ade keje nak kene setelkan mlm nih. tp takpe la. aku try setelkan awal or aku stay up late la nnt utk abiskan keje tu. cik lela ku cyg, klu ade kesempatan jap lg aku gi umah ko ye. ermmm. waktu skrg jam 7.41pm. awal lagi. jap lagi aku update either aku pegi ke tak ke rumah dak kecik nih. hehehe.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

ni dah kul 12.30am. aku masih lg membuat keje ku. benti rehat jap. kul 9 lebih td aku kuar gi jumpa Jue (ofismate aku) nk collect data utk aku siapkan keje nih. pastu aku igt nk pegi la umah si lela tu. bile aku call, dia kata dia kuar la plak. terus aku membatalkan hasrat aku nak pi makan2 kat umah dia. dia kata dia simpankan mknn utk aku. dia suh aku mai esok plak. insya Allah la lela oii. harap2 elok la lagi makanan tu. huhuhu.

keje aku tak abis lg nih. byk lg. maybe stay up late nih. mata dah ngantuk. leh wat keje sambil layan bola nih. mau masak air and buat kopi. before dat leh minum nescafe energo yg aku beli smpi 4 tin tadi. huhuhu. layanzzz.

salam.

2 comments:

tna said...

beshh wak mee kari kt umah dorg...
rugi tak dtg wooo...
dtg aje la even lels takde...kitorg kn ad..bukan awak tak kenal pn kn...

Saiyed said...

huhuhu. tu la. lels ade gak ckp mcm tu. tp actually ade keje kene buat. i sleep at 5.30 in the morning u know. huhuhu. xpe la. xde rezeki kot.