Thursday, November 27, 2008

Letih dan Penat

assalamualaikum.

Ya Allah, Tuhan yang Maha Penyayang lagi Maha Mengasihi. Ampunkan aku dan kasihanilah aku. Permudahkan lah urusanku dan jauhi aku dari kesulitan yang membawa lelah dan menjejaskan urusanku. amin.

kerana kerja yg aku ckp smlm, aku tdo jam 5.30 pagi. sblm jam 7 pagi aku dah bangun utk pegi keje semula. tidurku tidak smpi 2 jam. kemudian kene pegi ke PWTC utk satu mesyuarat pada jam 8.30 pagi. aku sangkakan mesyuarat tu tak lama. aku sangka tghari tu dah boleh balik opis semula. tetapi tidak. mesyuarat hanya selesai pada jam 7.00 malam. smpi di ofis sekitar jam 8.00 malam. masuk ofis jap coz ade keje perlu dibereskan. sekitar jam 9.00 malam barulah aku smpi di rumah.

sesampainye di rumah, aku terus meletakkan kepala utk lelap seketika. kepenatan yang keteramatan kesangatan (bahasa ape aku guna nih? huhu). dengan still berpakaian pejabat dan belum makan malam, aku tertido di ruang tamu rumah ku. pabila aku sedar kembali, jam sudah menunjukkan pukul 3.15 pagi. as this line was typed, it was 3.48am on the clock. huhuhu. physically and mentally very2 tired. very2 exhausted.

bermula hari sabtu (29/12), aku akan mula berkampung di PWTC selama seminggu. hari jumaat (5/12) baru aku balik. this is a big event. Persidangan menteri2 Asia. sgt byk bende yg perlu dihalusi dan diteliti. ni pengalaman pertama aku involve dgn international event. mmg sgt memenatkan. sgt leceh. every single details will be looked into. no wonder la meeting smpi sehari suntuk.

ntah bile la baru aku dapat bercuti.....................

2 comments:

LeLs said...

itulah..

cuba amik aku bekerja..

mesti aku tolong ko punye..

mesti ko tak penat punye..

huhu~

Saiyed said...

ko nak jadi PA aku ke?
meh la...
nnt aku bagi borang ek...
tp gaji sendiri bayar la...
hahaha