Friday, November 7, 2008

Bismillah....

Assalamualaikum..

dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..
dengan ini aku memulakan blog baru ini...
sebagai tanda permulaan baru dalam hidupku...
kisah baru...cerita baru...semuanya baru...
it is made public so that all of you can be part of my life...

Selamat datang ke Dunia Batinku!!!

wait for more updates from me....

Note: Dalam dunia blog aku guna nama anonymous (mcm nama pena plak.huhuhu.) and most blogger yg kenal aku tau aku guna nama tu. mr anon, encik anonymous, encik anon, mr anonymous. semua tu adalah aku. and i think i like that name. how do it starts? hmmm. it started when i first read "Di mana hujung pelangi". at that time aku belum terjerumus ke dunia bloggers lagi. walaupun pernah mempunyai bbrp blog but none of them are blogspot. so thats y aku kene komen dlm blog "Di mana hujung pelangi" tu secara 'anonymous'. nama tu lekat plak kat aku and im feeling comfortable with it. thats y bile aku register as a blogger aku still guna nama anonymous. so, anonymous it is. :-)

No comments: