Tuesday, December 14, 2010

Update 2: Adinda

assalamualaikum.

update yang seterusnya adalah tentang adinda isteri dan bakal cahaya mata kami. kandungan adinda dah pun mencapai usia 3 bulan. alhamdulillah tiada apa2 yang tidak diingini berlaku sepanjang tempoh ni. setakat tahap kemengidaman adinda yang pelbagai tu biasa la. nasib baik takde yg pelik2.  hehehe.

last check up hari tu doktor kata baby sihat. walaupun berat badan adinda turun tp baby sihat. so, next appointment untuk buat buku merah je la. tak perlu nk jumpa selalu dah. aku plak smpi skrg xdpt tgk lagi baby discan secara live. tp takpe. aku boleh sabar lagi. hehehe. tunggu perut adinda besar sket nnt aku nak bawak dia pegi scan kat klinik supaya aku boleh tgk jugak. hehehe. kat hospital tu payah doktor nak bagi tgk sbb org ramai. suami takleh masuk.

dari segi persiapan untuk baby belum ada apa2 lagi. cuma adinda dah start amik suplement dan ubat2 untuk baby dalam kandungan. slow and steady. adinda dah ngadu kain and seluar dia byk dah ketat. so, last sunday pegi jalan2 kat sunway. jalan2 kat jusco tp tak jumpa plak yg berkenan. kat parkson xde maternity punye section. kat VMum ade yg berkenan tp mahal giler. cari ModernMum tak jumpa2. last2 balik dengan hampa sbb adinda mengadu dah sakit kaki. lain kali la plak pegi cari. ehehehe.

aku? aku xde pape. xde muntah2 ke ape ke. hehehe. adinda ada mengadu sakit pinggang and kaki. aku pun sakit gak. tp bukan sbb berjangkit ngan adinda. nnt aku cerita dalam update seterusnya. hehehe.

p/s: ntah kenape aku rasa nak makan durian smpi termimpi2. mengidam ke?? hahaha.

No comments: