Wednesday, December 15, 2010

Piala AFF Suzuki: Malaysia vs Vietnam

assalamualaikum

malam ni akan berlangsung perlawanan peringkat separuh akhir Piala AFF Suzuki 2010 di antara Malaysia dan Vietnam. Format peringkat separuh akhir adalah secara timbal balik. perlawanan pertama akan berlangsung di malaysia dan perlawanan kedua di vietnam.


smlm member aku, fiqin ajak gi tgk kat stadium. adinda aku pun dah bagi green light. dia bagi chance aku gi tgk kat stadium. tp hari ni aku tgk dia tak bape sihat je. so aku tgk kat umah je la kot. tiket pun xde lg. so xla rugi. lain la si fiqin tu. dpt tiket free. hahaha.

harapan? of coz la nk tgk Malaysia menang. nak harap ape lg? kan? harap2 coach rajagobal tak silap percaturan lagi mcm lawan indon hari tu. kalau silap, haru laa. mesti ade rusuhan klu malaysia kalah malam nih. huhuhu.

p/s: Malaysia Boleh!!

2 comments:

Sky0ne said...

kalo aku tgk, confirm kalah...haha

Saiyed said...

so, ko tweet je laa...hahaha