Tuesday, December 28, 2010

Julia Perez mahu bikin onar

assalamualaikum.

aku terkejut dan tergelak bila baca berita kat Berita Harian Online td. disebabkan rasa tak puas hati atas insiden laser melaser pada perlawanan akhir pertama Piala Aff Suzuki hari tu, seorang artis Indonesia nak balas dendam. mcm mana? dia nak pakai baju seksi meksi supaya pemain2 malaysia hilang fokus. siap ckp nak pakai baju belahan dada lagi. ish ish ish. tak sangka sampai mcm tu sekali rendahnya martabat dan maruah dia.

kalau korang nak tau mcm mana rupanye Julia Perez atau Jupe tu, sila la google ye. aku tak nak letak gmbr dia kat blog aku nih. hilang kesucian Dunia Batinku nnt. heheheh. 

berita lanjut boleh baca kat sini.

p/s: confirm ramai org kerumun kat tmpt dia duduk. huhuhuh

2 comments:

Mag said...

apa2 pun.. depa kalah la.. hehe. anyway.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Cara cepat tingkatkan traffic
Skuad MALAYSIA berjaya Benam CHELSEA 3 - 0 
Pembaca Fanatik Blog gua mengganas
Aku nak rambut mcm Dr Rozmey
Gempar! ramai bantah aku wat rambut DdR
Mari lah ROGOL saya!

Saiyed said...

yaa...kita menang depa kalah...
tahniah Harimau Malaya!!!