Wednesday, July 7, 2010

short update: Big Day + Satio

assalamualaikum.

dah lama gak tak update blog nih. seminggu lebih. habis la tabung nuffnang aku. dah la pendapatan tak seberapa. traffic pulak kurang or maybe takde langsung dalam seminggu nih. huhuhu. ade bbrp perkara aku nk update dalam short version nih.

.Pertama. klu korang perasan, ada countdown ticker baru kat atas gmbr2 follower tu. aku sibuk sbb buat persiapan ke arah hari itu la nih. sbb tu la agak sibuk giler skrg. masa pun dah makin suntuk. ada mood and masa nnt aku taip la satu post pasal bende ni. hehehe.

.Kedua. aku ade ckp hari tu aku nk beli phone baru. dah beli pun last 2 weeks. Sony Ericsson Satio. ini mmg phone idaman aku sejak tahun 2007. masa Satio nih mula2 keluar. tp masa tu tak berape nak mampu nk beli. lgpun aku tak beli terus masa dia kuar sbb nk tgk dulu review dari org lain. tak nak la beli phone mahal2 then byk plak bende2 tak best kan. dan ternyata mmg agak byk komplen pasal Satio nih masa mula2 kuar. smpikan diorang stop sale utk Satio and kuarkan new version dgn better performance dan fix segala mcm bugs yg diorang encounter sblm nih. so far aku pakai dalam 2 minggu nih ok je. takde ape masalah sgt. tak tau la lps2 nih mcm mana. hopefully no problemo la. hehehe.

itu dulu setakat ini. semoga berjumpa lg di lain entri.

p/s: harap2 Spain bleh menang ngan Germany mlm nih. hehehe.


No comments: