Friday, July 16, 2010

Kakitangan awam curi tulang

assalamualaikum.

kalau semua kakitangan awam curi tulang, abis la tulang2 kat malaysia nih. ade berape juta penjawat awam kat malaysia nih?? nk buat sup tulang pun payah.

huhuhu. kalau yg baca paper utusan tu tau la kisahnye. tak pasal2 Kak Mah Nasi Dagang dapat nama. sian Kak Mah. aku rasa Kak Mah boleh saman paper utusan nih sbb memberikan nama buruk dan menjejaskan perniagaan dia. huhuhuhu.

berbalik kepada persoalan pokok (ade persoalan buah ke?), adakah semua penjawat awam ni suka curi tulang? tak kan? klu semua suka curi tulang, melepak 7 jam, keje 1 jam jer, melingkup la perkhidmatan awam kat malaysia nih. inilah umpama kerana nila setitik, rosak susu sebelanga. tak adil bagi penjawat awam yg lain sbb penulis rencana itu telah menstereotaipkan semua penjawat awam sebagai pemalas dan suka curi tulang semasa waktu keje. tak patut. tak patut.

p/s: aku rasa aku penah lepak sekali kat kedai kak mah nih. sekali je la. lama dah. huhuhu.

4 comments:

Anonymous said...

sume org nampak sektor awam jek yg negatif... pelik tp benar...

Saiyed said...

tu la pasal...
asal negatif je mesti kakitangan awam...
asal kakitangan awam je mesti negatif...

hmmmm

linie said...

ade yg aku dgr, keje gomen, smpai stress2 d buatnye..kje smpai mlm, tu nk kire curi pe lak tuu??

rino,nk mintak sah kan sjil, bleh??cop aku xlaku..cop org gomen gak laku..huhu

Saiyed said...

bila nak?? dtg ofis la...heheheh