Friday, July 16, 2010

Harga gula dan minyak naik lagi

assalamualaikum.

ramai dah tau kot. harga minyak naik lagi malam tadi. harga gula pun naik. yg nyata naik ialah gula dan minyak RON 95. gula jadi RM 1.90 per kg dan RON 95 jadi RM 1.85 per liter. harga RON 97 plak akan diapung ikut harga pasaran tp masih dikawal.

mesti ramai yang akan komplen dan tak puas hati. biasa la kan. bende naik tibe2, so bising la rakyat malaysia yang dah biasa dimanjakan dgn subsidi nih. tp tu la. bising2 pun nnt senyap jugak. bende ni mmg tak boleh nak dielakkan. aku redha je la. nak wat camne kan? terpaksa la kurang kan aktiviti permotoran dan perkeretaan selepas ni. huhuhu.

kepada semua rakyat malaysia, sabar je laa. huhuhu.

p/s: harga barang dah selalu naik, gaji bile plak nak naik? hmmmmm.
Post a Comment